اجلاس سران مشتری مدار در تهران و در مرکز همایش های رازی برگزار گردید.
نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار به عنوان یک مزیت رقابتی، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان،اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان ، آموزش شناسایی نیاز مشتریان جهت ایجاد راهی برای خلق بازارهای جدید، از جمله اهداف برگزاری این اجلاس یک روزه بوده است.
در این اجلاس، دکتر پیام ناوی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی ، در خصوص مبحث نوین مدیریت تجربه مشتری و تاثیر آن بر کسب و کار برای حاضرین از کسب و کارهای مختلف سخنرانی نمودند.