اجلاس سران مشتری مدار در تهران و در مرکز همایش های رازی برگزار گردید.

نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار به عنوان یک مزیت رقابتی، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان،اشتراک دانش و تجارب متخصصین و مسئولین و نخبگان مدیریت ایران و جهان ، آموزش شناسایی نیاز مشتریان جهت ایجاد راهی برای خلق بازارهای جدید، از جمله اهداف برگزاری این اجلاس یک روزه بوده است.

 

دکتر پیام ناوی - اجلاس سران مشتری مدار
دکتر پیام ناوی – اجلاس سران مشتری مدار

 

 

دکتر پیام ناوی - اجلاس سران مشتری مدار
دکتر پیام ناوی – اجلاس سران مشتری مدار

در این اجلاس، دکتر پیام ناوی به عنوان یکی از سخنرانان اصلی ، در خصوص مبحث نوین مدیریت تجربه مشتری و تاثیر آن بر کسب و کار برای حاضرین از کسب و کارهای مختلف سخنرانی نمودند.

 

 

 

 

 

 

دکتر پیام ناوی - اجلاس سران مشتری مدار
دکتر پیام ناوی – اجلاس سران مشتری مدار

 

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دانستن تفاوت ميان مشتري محوری و مشتری مداری يك مزیت جدی رقابتی است!!

امروزه دیگر شما نياز نخواهيد داشت كه در صفحه گوگل به دنبال کلید واژه و معني ” مشتري …