کارگاه تخصصی تجربه مشتری کانال های فراگیر مبتنی بر سفر مشتری در محل مرکز آموزش بانک انصار برگزار گردید

با توجه به رویکرد و استراتژی تحول دیجیتالی در بانک انصار این دوره خاص طراحی و برای صنعت بانکداری سفارشی سازی گردید

 

تجربه کانال های فراگیر بانک انصار
تجربه کانال های فراگیر

 

تجربه کانال های فراگیر بانک انصار
تجربه کانال های فراگیر

عمده سرفصل های این دوره تخصصی به شرح ذیل بوده است :

  • بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
  • بررسی مفاهیم اصلی نقشه فر مشتری و جایگاه آن در مکانیزم CEM
  • معرفی اجزای اصلی نقشه سفر
  • بررسی کانال ها و روش های تعامل مشتری و مفاهیم اصلی آن
  • نقش تجربه در کانال های ارتباطی و Omnichannel
  • اهمیت کانال های فراگیر در صنعت بانکداری
  • ….
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

آیا برنامه های وفاداری برای بازاریابان ضرورت دارد ؟! – قسمت اول

در حال حاضر در کشورهای مختلف، خیلی بیشتر از گذشته شرکت ها در حال استفاده از برنامه های وفا…