کارگاه تخصصی تجربه مشتری کانال های فراگیر مبتنی بر سفر مشتری در محل مرکز آموزش بانک انصار برگزار گردید
با توجه به رویکرد و استراتژی تحول دیجیتالی در بانک انصار این دوره خاص طراحی و برای صنعت بانکداری سفارشی سازی گردید
عمده سرفصل های این دوره تخصصی به شرح ذیل بوده است :
- بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
- بررسی مفاهیم اصلی نقشه فر مشتری و جایگاه آن در مکانیزم CEM
- معرفی اجزای اصلی نقشه سفر
- بررسی کانال ها و روش های تعامل مشتری و مفاهیم اصلی آن
- نقش تجربه در کانال های ارتباطی و Omnichannel
- اهمیت کانال های فراگیر در صنعت بانکداری
- ….