دوره ای عالی در کنار دوستانی عزیز در مرکز آموزش بازرگانی کاشان

دوره ترکیبی CRM و CEM به عنوان یکی از کورس های اصلی دوره بلند مدت MBA در مرکز آموزش بازرگانی شهر کاشان برگزار گردید…

 

در این دوره، فراگیران با مفاهیمی ذیل آشنا گردیدند :

  • آشنایی با مفاهیم مدیریت مشتری
  • آشنایی با وفاداری و نردبان وفاداری
  • چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری
  • ۸ بلاک گارتنر
  • چرخه مدیریت ارتباط با مشتری
  • آشنایی با مفاهیم اولیه مدیریت تجربه مشتری
  • تفاوت های CRM و CEM
  • مدیریت ارزش مشتری
  • آشنایی با ارزش پیشنهادی
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

نگاهي برابعاد تجربه مشتري

در شماره هاي پيشين در خصوص مديريت تجربه مشتري و تعاريف مرتبط مورادي را مطرح و به جوانبي از…