یک دوره تجربه مشتری فوق العاده و بسیار ثمربخش دیگر هم به اتمام رسید…

دو روز عالی در کارگاه تخصصی #مدیریت_تجربه_مشتری با رویکرد اصول طراحی تجربه و تمرین نقشه کشی سفر مشتری همراه با مدیران و کارشناسان سازمان های تولیدی و خدماتی نظیر #بیمه_سامان، #بیمه_دی، #کناف، #صندوق_نوآوری_و_شکوفایی،#علی_بابا، #کرمان_موتور، شرکت کارت اعتباری #ایران_کیش، #شهاب_موتور و….

کارگاه تجربه مشتری
کارگاه تجربه مشتری
کارگاه CEM
کارگاه CEM

 

همانطور که پیش از این اشاره گردید اشتباهات رایجی که این روزها دامن فراگیران و کارشناسان حوزه مشتریِ شرکت ها را در یادگیری این دانش جذاب گرفته است

برداشت ها و اشتباهات موجود در مبحث طراحی تجربه و بهره برداری نادرست از نقشه سفر مشتریست که گاها در برخی از دوره های غیرتخصصی در اختیار آنان قرار می گیرد.

با توجه به پرسش های طرح شده از سوی فراگیران و متخصصان عزیز در این حوزه، این کارگاه متفاوت تر از کارگاه های قبلی و با ورود اختصاصی به فرایند طراحی تجربه و آشنایی با برخی از ابزارهای آن برگزار گردید. و البته در آینده ای نزدیک نیز کارگاهی با رویکرد صرفا طراحی تجربه برگزار می گردد که قطعا اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

تاریخ برگزاری  : ۱۲ و ۱۳ مهر ماه
صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

کارگاه CEM
کارگاه CEM
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

آیا برنامه های وفاداری برای بازاریابان ضرورت دارد ؟! – قسمت اول

در حال حاضر در کشورهای مختلف، خیلی بیشتر از گذشته شرکت ها در حال استفاده از برنامه های وفا…