خانه اخبار و نکته های علمی اخبار و رویدادها دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری به همراه کارگاه طراحی نقشه سفر مشتری در بانک تجارت

دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری به همراه کارگاه طراحی نقشه سفر مشتری در بانک تجارت

4 ثانیه خوانده شده
0
3
300
مدیریت تجربه مشتری- بانک تجارت

امروزه تجربه مشتری به عنوان یک عامل مهم در کسب و کارها و به ویژه مؤسسات مالی و بانکی تبدیل شده و تکنولوژی های جدید، راه های درگیر شدن مشتریان با بانک ها را افزایش داده و تقاضای مشتریان از خدمات بانکی نیز افزایش یافته است. به همین دلیل بانک ها نیاز به تجربه مشتری را در مرکز فعالیت های عملیاتی خود قرار داده اند تا به این اطمینان برسند که مراجعه کنندگان به بانک، به عنوان مشتریان نهایی باقی مانده و همچنین از اعتبار خود که حفظ آن در رسانه های اجتماعی یک چالش محسوب شده و می تواند به سرعت دستخوش تغییر گردد، محافظت کنند.

بر همین اساس بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین و پرسابقه ترین بانک های کشور برنامه ای رو به جلو را به منظور بهبود تجارب مشتریان خود تعریف نموده و دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری به همراه کارگاه نقشه سفر مشتری رابرگزار نمود.

دکتر پیام ناوی - بانک تجارت
دکتر پیام ناوی – بانک تجارت

 

 

من این افتخار را داشتم تا سه روز بسیار عالی را در کنار کارشناسان و معاونین ادارات بازاریابی ، بازاریابی شرکتی و طراحی محصول بانک بزرگ تجارت سپری کنم…

کارگاه طراحی سفر مشتری- بانک تجارت
کارگاه طراحی سفر مشتری- بانک تجارت

کارگاه طراحی سفر مشتری- بانک تجارت

کارگاه طراحی سفر مشتری- بانک تجارت
کارگاه طراحی سفر مشتری- بانک تجارت

 

 

برخی از محتواهایی که در این دوره ارائه گردید:


مفاهیم اصلی #تجربه
اثرات تجربه بر کسب و کار
مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
اصول پیاده سازی #CEM
روش های #اندازه_گیری
اصول طراحی #سفر_مشتری

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

نکته شماره ۱۵: نظم سازمانی و همدلی در میان کارکنان، کلید بلوغ !!

در دوره اي كه كالا و خدمات نمي توانند تفاوت هاي برجسته اي با توليدات و محصولات ساير سازمان…