خانه سوابق

سوابق

برخی فعاليت هاي آموزشي و تدريس :

  • سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در کنگره جهانی صنعت رستوران تهران ۱۳۹۶
  • سخنران مدیریت تجربه مشتری (CEM) در اجلاس سران مشتری مدار تهران ۱۳۹۵
  • برگزاري دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) با رویکرد کانال های فراگیر(Omnichannel) – برای روسا و کارشناسان بانک انصار
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM)در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
  • برگزاري دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای روسا و کارشناسان شرکت همراه اول
  • برگزاري دوره آموزشي مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران هتل های شهر یزد
  • برگزاري دوره آموزشي مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران آژانس های گردشگری و مسافرتی شهر یزد
  • برگزاري چندین دوره کارگاهی CRM و مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل مرکز آموزش بازرگانی کاشان
  • برگزاري دوره آموزشي مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنعت فرش ، کاشان
  • برگزاري دوره آموزشي مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنایع خرده فروشی ، کاشان
  • برگزاري دوره آموزشي مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران شرکت فولاد امیرکبیر، کاشان
  • برگزاري دوره آموزشي مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنعت فرش ، کاشان
  • برگزاري چندین دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل اتاق ارتباط با مشتری
  • برگزاري دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای کارشناسان و روسای شرکت BMW
  • برگزاري دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای کارشناسان CRM شرکت پنبه ریز
  • برگزاري دوره آموزشي CRM براي كارشناسان شركت امدادخودرو سایپا
  • برگزاري چندین دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) در محل گروه آموزشی آریانا
  • برگزاري دوره آموزشي CRM براي مدیران مخابرات
  • برگزاري دوره آموزشي CRM براي کارشناسان مخابرات استان گیلان
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) با همکاری شرکتArmCert
  • برگزاري دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) به همراه کارگاه نقشه سفر براي كارشناسان و مدیران مپنا
  • برگزاري دوره آموزشي CRM در كسب و كار و باشگاه مشتريان براي كارشناسان شركت سايپا يدك
  • برگزاري دوره آموزشي روش هاي فروش خودرو (رنو)- براي مديران نمايندگي هاي سايپا
  • برگزاري دوره آموزشي روش هاي فروش و تحويل سيتروئن براي مسئولان فروش نمايندگي هاي سايپا
  • ….

 

فعالیت های پژوهشی :

  • از اولین بنیان گذاران مدیریت تجربه مشتری در ایران
  • عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا
  • عضو شورای سیاستگذاری اولین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار تهران ۲۰۱۸
  • مدرس موردتایید کالج بازاریابی کمبریج در ایران در حوزه تجربه مشتری
  • مدرس در دوره های بازاریابی حرفه ای کالج بازاریابی کمبریج در ایران
  • عضو تیم اجرایی و استراتژیست CEM در ژورنال تخصصی بازاریابی Marketing Idea
  • مدرس منتخب رنو و سیتروئن در ایران
  • مدرس و رئیس هیات علمی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری ایران
  • عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت تجربه
  • تالیف و گردآوری کتاب مدیریت تجربه مشتری ناشر سازمان مدیریت صنعتی
  • ترجمه برترین کتاب تجربه مشتری در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام «مشتری شهودی؛ هفت فرمان برای ارتقا تجربه مشتری به مرحله بعد» انتشارات سیته (در دست چاپ)
  • ارائه مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: شرکت امداد خودرو سایپا)– هفتمین كنفرانس بين المللي مديريت و حسابداری – تهران ۱۳۹۵
  • ارائه طرح مدل CRM و باشگاه مشتريان سايپا در سمينار CRM مركز مطالعات بهره وري نيروي انساني
  • ارائه مقاله پياده سازي CRM و مديريت شكايات يكپارچه در گروه سايپا – يازدهمين كنفرانس بين المللي مديريت
  • ارائه مقاله نقش مديريت دانش و CRM تحليلي در مديريت كسب و كار  دانشگاه علم و صنعت ايران
  • ارائه مقاله مطالعه و شناسايي بهترين مدل شبكه عصبي مصنوعي تركيبي براي پيش بيني فروش دانشگاه علم و صنعت ايران
  • ارائه مقاله مدیریت تجربه مشتری در کنفرانس ملی مدیریت تجربه
  • ارائه بیش از ۵۰ عنوان مقالات و مطالب علمي متعدد در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تجربه مشتریان در سايت هاي علمي و روزنامه هاي علمي اقتصادي نظير فرصت امروز
  • ارائه بیش از ۳۰ عنوان مقالات و مطالب علمي در خصوص مدیریت تجربه مشتریان در هفته نامه تخصصی بازاریابی و برندینگ به نام Marketingidea Journal

 

سوابق اجرایی

  • مدیر بازرگانی شرکت امداد خودرو سایپا
  • مشاور راه اندازی سازمان و فرایند های مدیریت تجربه مشتری در بانک انصار
  • مشاور پياده سازي مديريت تجربه مشتري و طراحي نقشه سفر مشتري در صنعت خودرو
  • مشاور و عضو ارشد تیم طراحی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه در گروه خودروسازی سایپا
  • مشاور تیم طراحی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه در گروه صنعتی ایرن خودرو
  • مشاور و مدیر پروژه مديريت تجربه مشتري و طراحي نقشه سفر مشتري در صنایع B2B
  • قائم مقام امورمشتریان گروه خودرو سازی سایپا
  • اجرای پروژه طراحی و پیاده سازی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه مشتری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو
  • مشاور باشگاه مشتریان بانک تجارت
  • مدرس منتخب رنو و سیتروئن در مبحث فروش و بازاریابی در گروه سایپا
  • قائم مقام بازاریابی شرکت آسان موتور (هیوندای)
  • رئیس اداره مهندسی سازمان شرکت سایپا یدک
  • رئیس اداره طراحی و توسعه فرایند های خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک
  • رئیس اداره طرح ریزی و معماری سازمان شرکت سایپا یدک
  • مديرپروژه CRMدر صنعت خودرو
  • مسئول طراحي فرايند و سيستم باشگاه مشتريان خودرو (هیوندای و سایپا)
  • مسئول طراحي و راه اندازي فرايند تحقيقات مشتريان و رفتار سنجي (سایپا یدک)
  • مسئول طراحی و پیاده سازی سیستم جامع آموزش شرکت سایپا یدک
  • مسئول طراحی و پیاده سازی سیستم جامع امورنمایندگی های شرکت سایپا یدک
  • مسئول طراحي برنامه بازاريابي براي خودروي I20
  • سخنران اصلي معرفي محصول جديد I40
  • مسئول برنامه ريزي پياده سازي باشگاه مشتري هيونداي به مناسبت جام جهاني ۲۰۱۴
  • مدير پروژه كلينيك خودروهاي سايپا ۱۴۱ و ريو
  • مسئول طراحي فرايند QFD براي راه اندازي بازاريابي و فروش آپشن
  • مسئول طراحي بانك اطلاعاتي خودرو با رويكرد بازاريابي و شناسايي رقبا
  • مسئول طراحي و راه اندازي فرايند تجزيه و تحليل بازار با رويكرد توسعه محصول
  • مديرپروژه برنامه هاي وفاداري و باشگاه مشتري در صنايع بانكي
  • مشاور پياده سازي باشگاه مشتري در صنایع بانکی
  • مشاور تحقيقات بازار در ارتباط با باشگاه داري
  • مسئول طراحي و برنامه ريزي سناريوهاي بازاريابي در باشگاه در صنایع بانکی
  • مسئول طراحي خدمات جديد در عرصه خدمات پس از فروش خودرو
  • مسئول توسعه شبكه خرده فروشي خدمات خودرو
  • مسئول راه اندازي برنامه Follow Up  مشتري (خدمات پس از فروش خودرو )
نظرات بسته شده است.