برخی فعالیت های آموزشی و تدریس :
- سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) با عنوان ” ارزیابی؛ اولین گام پیاده سازی CEM در سازمانها” در کنفرانس ویژنری ۲۰۱۹ با محوریت مدیریت محصول، تجربه مشتری و تجربه کاربر – تهران ۱۳۹۸
- سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) با موضوع ” کاربرد IOT در تجربه مشتری” در سیزدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با محوریت IOT – تهران ۱۳۹۸
- سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در نشست علمی ” کاربرد داده ها در بهبود تجربه مشتریان” ، در محل کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد – تهران ۱۳۹۷
- سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در نشست علمی ” از تجربه کاربر تا تجربه مشتری” ، در محل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران – تهران ۱۳۹۷
- سخنران اصلی در حوزه تجربه دیجیتالی مشتری در صنعت بانکی در همایش استانی مدیران بانک انصار – البرز ۱۳۹۷
- سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در کنگره جهانی صنعت رستوران – تهران ۱۳۹۶
- سخنران مدیریت تجربه مشتری (CEM) در اجلاس سران مشتری مدار – تهران ۱۳۹۵
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران و کارشناسان شرکت مشتریان گلدیران
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM)در محل دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) با رویکرد کانال های فراگیر(Omnichannel) – برای روسا و کارشناسان بانک انصار
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM)در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای روسا و کارشناسان شرکت همراه اول
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران هتل های شهر یزد
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران آژانس های گردشگری و مسافرتی شهر یزد
- برگزاری چندین دوره کارگاهی CRM و مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل مرکز آموزش بازرگانی کاشان
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنعت فرش ، کاشان
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنایع خرده فروشی ، کاشان
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران شرکت فولاد امیرکبیر، کاشان
- برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنعت فرش ، کاشان
- برگزاری چندین دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل اتاق ارتباط با مشتری
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای کارشناسان و روسای شرکت BMW
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای کارشناسان CRM شرکت پنبه ریز
- برگزاری دوره آموزشی CRM – برای کارشناسان شرکت امدادخودرو سایپا
- برگزاری چندین دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل گروه آموزشی آریانا
- برگزاری دوره آموزشی CRM – برای مدیران مخابرات
- برگزاری دوره آموزشی CRM – برای کارشناسان مخابرات استان گیلان
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) با همکاری شرکتArmCert
- برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) به همراه کارگاه نقشه سفر – برای کارشناسان و مدیران مپنا
- برگزاری دوره آموزشی CRM در کسب و کار و باشگاه مشتریان – برای کارشناسان شرکت سایپا یدک
- برگزاری دوره آموزشی روش های فروش خودرو (رنو)- برای مدیران نمایندگی های سایپا
- برگزاری دوره آموزشی روش های فروش و تحویل سیتروئن – برای مسئولان فروش نمایندگی های سایپا
- ….
فعالیت های پژوهشی :
- از اولین بنیان گذاران مدیریت تجربه مشتری در ایران
- عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا
- عضو شورای سیاستگذاری اولین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار تهران ۲۰۱۸
- مدرس موردتایید کالج بازاریابی کمبریج در ایران در حوزه تجربه مشتری
- مدرس در دوره های بازاریابی حرفه ای کالج بازاریابی کمبریج در ایران
- مدرس کورس مدیریت تجربه مشتری (CEM) در دوره های MBA
- عضو تیم اجرایی و استراتژیست CEM در ژورنال تخصصی بازاریابی Marketing Idea
- مدرس منتخب رنو و سیتروئن در ایران
- مدرس و رئیس هیات علمی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری ایران
- عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت تجربه
- ارائه کننده مدل ارزیابی بلوغ سازمانی مدیریت تجربه مشتری ناکسا(NAXSA) و پیاده سازی در سطح سازمانها
- تالیف و گردآوری کتاب مدیریت تجربه مشتری – ناشر سازمان مدیریت صنعتی
- ترجمه برترین کتاب تجربه مشتری در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام «مشتری شهودی؛ هفت فرمان برای ارتقا تجربه مشتری به مرحله بعد» – انتشارات سیته (در دست چاپ)
- ارائه مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: شرکت امداد خودرو سایپا)– هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری – تهران ۱۳۹۵
- ارائه طرح مدل CRM و باشگاه مشتریان سایپا در سمینار CRM مرکز مطالعات بهره وری نیروی انسانی
- ارائه مقاله پیاده سازی CRM و مدیریت شکایات یکپارچه در گروه سایپا – یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
- ارائه مقاله نقش مدیریت دانش و CRM تحلیلی در مدیریت کسب و کار – دانشگاه علم و صنعت ایران
- ارائه مقاله مطالعه و شناسایی بهترین مدل شبکه عصبی مصنوعی ترکیبی برای پیش بینی فروش – دانشگاه علم و صنعت ایران
- ارائه مقاله مدیریت تجربه مشتری در کنفرانس ملی مدیریت تجربه
- ارائه بیش از ۵۰ عنوان مقالات و مطالب علمی متعدد در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تجربه مشتریان در سایت های علمی و روزنامه های علمی اقتصادی نظیر فرصت امروز
- ارائه بیش از ۳۰ عنوان مقالات و مطالب علمی در خصوص مدیریت تجربه مشتریان در هفته نامه تخصصی بازاریابی و برندینگ به نام Marketingidea Journal
سوابق اجرایی
- مشاور پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در شرکت مشتریان گلدیران (خدمات پس از فروش LG در ایران)
- مشاور پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری و وفاداری در باشگاه مشتریان تجارت
- مدیر بازرگانی شرکت امداد خودرو سایپا
- مشاور پیاده سازی سیستم مدیریت و تجزیه و تحلیل تجربه مشتری در همراه اول
- مشاور راه اندازی سازمان و فرایند های مدیریت تجربه مشتری در بانک انصار
- مشاور پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در صنعت خودرو
- مشاور و عضو ارشد تیم طراحی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه در گروه خودروسازی سایپا
- مشاور تیم طراحی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه در گروه صنعتی ایران خودرو
- مشاور و مدیر پروژه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در صنایع B2B
- قائم مقام امورمشتریان گروه خودرو سازی سایپا
- اجرای پروژه طراحی و پیاده سازی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه مشتری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو
- مشاور باشگاه مشتریان بانک تجارت
- مدرس منتخب رنو و سیتروئن در مبحث فروش و بازاریابی در گروه سایپا
- قائم مقام بازاریابی شرکت آسان موتور (هیوندای)
- رئیس اداره مهندسی سازمان شرکت سایپا یدک
- رئیس اداره طراحی و توسعه فرایند های خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک
- رئیس اداره طرح ریزی و معماری سازمان شرکت سایپا یدک
- مدیرپروژه CRMدر صنعت خودرو
- مسئول طراحی فرایند و سیستم باشگاه مشتریان خودرو (هیوندای و سایپا)
- مسئول طراحی و راه اندازی فرایند تحقیقات مشتریان و رفتار سنجی (سایپا یدک)
- مسئول طراحی و پیاده سازی سیستم جامع آموزش شرکت سایپا یدک
- مسئول طراحی و پیاده سازی سیستم جامع امورنمایندگی های شرکت سایپا یدک
- مسئول طراحی برنامه بازاریابی برای خودروی I20
- سخنران اصلی معرفی محصول جدید I40
- مسئول برنامه ریزی پیاده سازی باشگاه مشتری هیوندای به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۴
- مدیر پروژه کلینیک خودروهای سایپا ۱۴۱ و ریو
- مسئول طراحی فرایند QFD برای راه اندازی بازاریابی و فروش آپشن
- مسئول طراحی بانک اطلاعاتی خودرو با رویکرد بازاریابی و شناسایی رقبا
- مسئول طراحی و راه اندازی فرایند تجزیه و تحلیل بازار با رویکرد توسعه محصول
- مدیرپروژه برنامه های وفاداری و باشگاه مشتری در صنایع بانکی
- مشاور پیاده سازی باشگاه مشتری در صنایع بانکی
- مشاور تحقیقات بازار در ارتباط با باشگاه داری
- مسئول طراحی و برنامه ریزی سناریوهای بازاریابی در باشگاه در صنایع بانکی
- مسئول طراحی خدمات جدید در عرصه خدمات پس از فروش خودرو
- مسئول توسعه شبکه خرده فروشی خدمات خودرو
- مسئول راه اندازی برنامه Follow Up مشتری (خدمات پس از فروش خودرو )