محصولات و خدماتی که طراحی می کنید حاوی ارزشهای پیشنهادی شما برای مشتریانتان هستند.
اما پیش از طراحی ارزش برای #مشتریان، باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند ؟ چه #انتظاراتی دارند ؟ مهمترین #دردسرهایی که از آن دوری کرده و مهمترین #منافعی که به دنبال کسب آن هستند کدام است؟
بدون شک قول و تعهد برند شما در یک #محصول یا #خدمت به معنی برآورده نمودن مهمترین ارزش های پیشنهادی شما برای آنان است.
ایا تا کنون تیم های کاری خود را برای طراحی رزش های پیشنهادی در کسب و کار های خود تشکیل داده و ارزش های قابل ارائه به مشتریان را شناسایی نموده اید ؟؟؟