محصولات و خدماتی که طراحی می کنید حاوی ارزشهای پیشنهادی شما برای مشتریانتان هستند.

اما پیش از طراحی ارزش برای #مشتریان، باید بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند ؟ چه #انتظاراتی دارند ؟ مهمترین #دردسرهایی که از آن دوری کرده و مهمترین #منافعی که به دنبال کسب آن هستند کدام است؟

بدون شک قول و تعهد برند شما در یک #محصول یا #خدمت به معنی برآورده نمودن مهمترین ارزش های پیشنهادی شما برای آنان است.

ایا تا کنون تیم های کاری خود را برای طراحی رزش های پیشنهادی در کسب و کار های خود تشکیل داده و ارزش های قابل ارائه به مشتریان را شناسایی نموده اید ؟؟؟

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …