در تاریخ ۱۸ اسفند ماه ، از روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ مهمان کتابخانه زیبای #حسینیه_ارشاد، برای شرکت در ۹۷امین جلسه از سلسله جلسات نشست #علم_اطلاعات و #مدیریت_داده_محور بودم.
نشستی با عنوان “کاربرد داده ها در بهبود تجربه مشتریان” ، که در کنار دوست و استاد گرامی و عزیزم جناب آقای دکتر مصطفی امینی ، سعی کردم مفهوم داده ها در #تجربه_مشتری را در دو نوع #داده_های_حجیم و #داده_های_ضخیم برای همراهان گرامی شرح داده و نقش اثرگذار #نقشه_سفر_مشتری را در جمع آوری این دو نوع داده شفاف نمایم.
در ادامه به بحث ارکان اساسی در یک تجربه مشتری داده محور پرداخته و نکاتی در خصوص بهبود تجربه مشتری بر اساس داده ها ارائه گردید …
.
عنوان ارائه بنده : #تجربه_مشتری_داده_محور

امیدوارم این نشست برای مخاطبان و همراهان گرامی اثربخش و مفید بوده باشد…

نشست علمی تجربه مشتری
نشست علمی تجربه مشتری
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …