امروزه خلق تجربه عالی و لذت بخش برای مشتریان تبدیل به یکی از استراتژیک ترین مزیت های رقابتی سازمان ها در بازار گردیده است، در این یادداشت قصد دارم به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی، شما را با هفت سین تجربه مشتری آشنا کنم تا با رعایت آنها بتوانید سال پربارتری را در پیش داشته باشید…
- سهولت : تلاش کمترِ مشتری در دستیابی به خواسته ها و نیازها
- سرعت : سرعت در پاسخگویی به نیاز مشتری
- سازگاری : شخصی سازی نیازهای مشتری
- سعادت : تامین کامل نیازهای مشتری
- سُرور : ایجاد شادمانی و حس لذت در مشتری از برقراری ارتباط با سازمان
- سفیر : تبدیل مشتری به حامی، سخنگو و سفیر سازمان در جامعه و بازار
- سودمندی : تبدیل مشتری به یک مشتری سودآور
دکتر پیام ناوی
مشاور و مدرس مدیریت تجربه مشتری و CRM
عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا