خانه اخبار و نکته های علمی نکته های علمی نکته شماره ۳ : هفت سین تجربه مشتری

نکته شماره ۳ : هفت سین تجربه مشتری

2 ثانیه خوانده شده
۰
0
2,557
هفت سین تجربه مشتری

امروزه خلق تجربه عالی و لذت بخش برای مشتریان تبدیل به یکی از استراتژیک ترین مزیت های رقابتی سازمان ها در بازار گردیده است، در این یادداشت قصد دارم به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی، شما را با هفت سین تجربه مشتری آشنا کنم تا با رعایت آنها بتوانید سال پربارتری را در پیش داشته باشید…

 

  • سهولت : تلاش کمترِ مشتری در دستیابی به خواسته ها و نیازها
  • سرعت : سرعت در پاسخگویی به نیاز مشتری
  • سازگاری : شخصی سازی نیازهای مشتری
  • سعادت : تامین کامل نیازهای مشتری
  • سُرور : ایجاد شادمانی و حس لذت در مشتری از برقراری ارتباط با سازمان
  • سفیر : تبدیل مشتری به حامی، سخنگو و سفیر سازمان در جامعه و بازار
  • سودمندی : تبدیل مشتری به یک مشتری سودآور

 

دکتر پیام ناوی

مشاور و مدرس مدیریت تجربه مشتری و CRM

عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در نکته های علمی

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …