کارگاه تخصصی تجربه مشتری کانال های فراگیر مبتنی بر سفر مشتری در محل مرکز آموزش بانک انصار برگزار گردید

با توجه به رویکرد و استراتژی تحول دیجیتالی در بانک انصار این دوره خاص طراحی و برای صنعت بانکداری سفارشی سازی گردید

 

تجربه کانال های فراگیر بانک انصار
تجربه کانال های فراگیر

 

تجربه کانال های فراگیر بانک انصار
تجربه کانال های فراگیر

عمده سرفصل های این دوره تخصصی به شرح ذیل بوده است :

  • بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
  • بررسی مفاهیم اصلی نقشه فر مشتری و جایگاه آن در مکانیزم CEM
  • معرفی اجزای اصلی نقشه سفر
  • بررسی کانال ها و روش های تعامل مشتری و مفاهیم اصلی آن
  • نقش تجربه در کانال های ارتباطی و Omnichannel
  • اهمیت کانال های فراگیر در صنعت بانکداری
  • ….
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …