خانه سوابق

سوابق

برخی فعالیت های آموزشی و تدریس :

  • سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) با عنوان ” ارزیابی؛ اولین گام پیاده سازی CEM در سازمانها” در کنفرانس ویژنری ۲۰۱۹ با محوریت مدیریت محصول، تجربه مشتری و تجربه کاربر تهران ۱۳۹۸
  • سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) با موضوع  ” کاربرد IOT در تجربه مشتری” در سیزدهمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک با محوریت IOT تهران ۱۳۹۸
  • سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در نشست علمی ” کاربرد داده ها در بهبود تجربه مشتریان” ، در محل کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد تهران ۱۳۹۷
  • سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در نشست علمی ” از تجربه کاربر تا تجربه مشتری” ، در محل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران تهران ۱۳۹۷
  • سخنران اصلی در حوزه تجربه دیجیتالی مشتری در صنعت بانکی در همایش استانی مدیران بانک انصار البرز ۱۳۹۷
  • سخنران اصلی در حوزه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در کنگره جهانی صنعت رستوران تهران ۱۳۹۶
  • سخنران مدیریت تجربه مشتری (CEM) در اجلاس سران مشتری مدار تهران ۱۳۹۵
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران و کارشناسان شرکت مشتریان گلدیران
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM)در محل دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) با رویکرد کانال های فراگیر(Omnichannel) – برای روسا و کارشناسان بانک انصار
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM)در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای روسا و کارشناسان شرکت همراه اول
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران هتل های شهر یزد
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران آژانس های گردشگری و مسافرتی شهر یزد
  • برگزاری چندین دوره کارگاهی CRM و مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل مرکز آموزش بازرگانی کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنعت فرش ، کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنایع خرده فروشی ، کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران شرکت فولاد امیرکبیر، کاشان
  • برگزاری دوره آموزشی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای مدیران صنعت فرش ، کاشان
  • برگزاری چندین دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – در محل اتاق ارتباط با مشتری
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای کارشناسان و روسای شرکت BMW
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) – برای کارشناسان CRM شرکت پنبه ریز
  • برگزاری دوره آموزشی CRM برای کارشناسان شرکت امدادخودرو سایپا
  • برگزاری چندین دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) در محل گروه آموزشی آریانا
  • برگزاری دوره آموزشی CRM برای مدیران مخابرات
  • برگزاری دوره آموزشی CRM برای کارشناسان مخابرات استان گیلان
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) با همکاری شرکتArmCert
  • برگزاری دوره کارگاهی مدیریت تجربه مشتری (CEM) به همراه کارگاه نقشه سفر برای کارشناسان و مدیران مپنا
  • برگزاری دوره آموزشی CRM در کسب و کار و باشگاه مشتریان برای کارشناسان شرکت سایپا یدک
  • برگزاری دوره آموزشی روش های فروش خودرو (رنو)- برای مدیران نمایندگی های سایپا
  • برگزاری دوره آموزشی روش های فروش و تحویل سیتروئن برای مسئولان فروش نمایندگی های سایپا
  • ….

فعالیت های پژوهشی :

  • از اولین بنیان گذاران مدیریت تجربه مشتری در ایران
  • عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا
  • عضو شورای سیاستگذاری اولین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار تهران ۲۰۱۸
  • مدرس موردتایید کالج بازاریابی کمبریج در ایران در حوزه تجربه مشتری
  • مدرس در دوره های بازاریابی حرفه ای کالج بازاریابی کمبریج در ایران
  • مدرس کورس مدیریت تجربه مشتری (CEM) در دوره های MBA
  • عضو تیم اجرایی و استراتژیست CEM در ژورنال تخصصی بازاریابی Marketing Idea
  • مدرس منتخب رنو و سیتروئن در ایران
  • مدرس و رئیس هیات علمی اتاق مدیریت ارتباط با مشتری ایران
  • عضو کمیته علمی اولین کنفرانس ملی مدیریت تجربه
  • ارائه کننده مدل ارزیابی بلوغ سازمانی مدیریت تجربه مشتری ناکسا(NAXSA) و پیاده سازی در سطح سازمانها
  • تالیف و گردآوری کتاب مدیریت تجربه مشتری ناشر سازمان مدیریت صنعتی
  • ترجمه برترین کتاب تجربه مشتری در سال ۲۰۱۶ میلادی به نام «مشتری شهودی؛ هفت فرمان برای ارتقا تجربه مشتری به مرحله بعد» انتشارات سیته (در دست چاپ)
  • ارائه مقاله بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات بر اساس مدل سروکوال (مطالعه موردی: شرکت امداد خودرو سایپا)– هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری – تهران ۱۳۹۵
  • ارائه طرح مدل CRM و باشگاه مشتریان سایپا در سمینار CRM مرکز مطالعات بهره وری نیروی انسانی
  • ارائه مقاله پیاده سازی CRM و مدیریت شکایات یکپارچه در گروه سایپا – یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
  • ارائه مقاله نقش مدیریت دانش و CRM تحلیلی در مدیریت کسب و کار  دانشگاه علم و صنعت ایران
  • ارائه مقاله مطالعه و شناسایی بهترین مدل شبکه عصبی مصنوعی ترکیبی برای پیش بینی فروش دانشگاه علم و صنعت ایران
  • ارائه مقاله مدیریت تجربه مشتری در کنفرانس ملی مدیریت تجربه
  • ارائه بیش از ۵۰ عنوان مقالات و مطالب علمی متعدد در خصوص مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت تجربه مشتریان در سایت های علمی و روزنامه های علمی اقتصادی نظیر فرصت امروز
  • ارائه بیش از ۳۰ عنوان مقالات و مطالب علمی در خصوص مدیریت تجربه مشتریان در هفته نامه تخصصی بازاریابی و برندینگ به نام Marketingidea Journal

سوابق اجرایی

  • مشاور پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در شرکت مشتریان گلدیران (خدمات پس از فروش LG در ایران)
  • مشاور پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری و وفاداری در باشگاه مشتریان تجارت
  • مدیر بازرگانی شرکت امداد خودرو سایپا
  • مشاور پیاده سازی سیستم مدیریت و تجزیه و تحلیل  تجربه مشتری در همراه اول
  • مشاور راه اندازی سازمان و فرایند های مدیریت تجربه مشتری در بانک انصار
  • مشاور پیاده سازی مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در صنعت خودرو
  • مشاور و عضو ارشد تیم طراحی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه در گروه خودروسازی سایپا
  • مشاور تیم طراحی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه در گروه صنعتی ایران خودرو
  • مشاور و مدیر پروژه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در صنایع B2B
  • قائم مقام امورمشتریان گروه خودرو سازی سایپا
  • اجرای پروژه طراحی و پیاده سازی نقشه سفر مشتری و سنجش تجربه مشتری در صنعت خدمات پس از فروش خودرو
  • مشاور باشگاه مشتریان بانک تجارت
  • مدرس منتخب رنو و سیتروئن در مبحث فروش و بازاریابی در گروه سایپا
  • قائم مقام بازاریابی شرکت آسان موتور (هیوندای)
  • رئیس اداره مهندسی سازمان شرکت سایپا یدک
  • رئیس اداره طراحی و توسعه فرایند های خدمات پس از فروش شرکت سایپا یدک
  • رئیس اداره طرح ریزی و معماری سازمان شرکت سایپا یدک
  • مدیرپروژه CRMدر صنعت خودرو
  • مسئول طراحی فرایند و سیستم باشگاه مشتریان خودرو (هیوندای و سایپا)
  • مسئول طراحی و راه اندازی فرایند تحقیقات مشتریان و رفتار سنجی (سایپا یدک)
  • مسئول طراحی و پیاده سازی سیستم جامع آموزش شرکت سایپا یدک
  • مسئول طراحی و پیاده سازی سیستم جامع امورنمایندگی های شرکت سایپا یدک
  • مسئول طراحی برنامه بازاریابی برای خودروی I20
  • سخنران اصلی معرفی محصول جدید I40
  • مسئول برنامه ریزی پیاده سازی باشگاه مشتری هیوندای به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۴
  • مدیر پروژه کلینیک خودروهای سایپا ۱۴۱ و ریو
  • مسئول طراحی فرایند QFD برای راه اندازی بازاریابی و فروش آپشن
  • مسئول طراحی بانک اطلاعاتی خودرو با رویکرد بازاریابی و شناسایی رقبا
  • مسئول طراحی و راه اندازی فرایند تجزیه و تحلیل بازار با رویکرد توسعه محصول
  • مدیرپروژه برنامه های وفاداری و باشگاه مشتری در صنایع بانکی
  • مشاور پیاده سازی باشگاه مشتری در صنایع بانکی
  • مشاور تحقیقات بازار در ارتباط با باشگاه داری
  • مسئول طراحی و برنامه ریزی سناریوهای بازاریابی در باشگاه در صنایع بانکی
  • مسئول طراحی خدمات جدید در عرصه خدمات پس از فروش خودرو
  • مسئول توسعه شبکه خرده فروشی خدمات خودرو
  • مسئول راه اندازی برنامه Follow Up  مشتری (خدمات پس از فروش خودرو )
نظرات بسته شده است.