مرداد ۱۳, ۱۴۰۴

سایت رسمی تخصصی مدیریت تجربه مشتری

سایت رسمی تخصصی مدیریت تجربه مشتری
  • خانه
  • معرفی
  • اخبار و نکته های علمی
    • اخبار و رویدادها
    • نکته های علمی
  • مقالات و یادداشت ها
    • تجربه مشتری
    • نقشه سفر مشتری
    • وفاداری مشتری
    • CRM
  • بیوگرافی
  • سوابق
  • تماس با ما
9 نوشته جدید
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری شرکت ستاره اول
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ کارگاه تخصصی پروژه مدیریت تجربه مشتری شرکت گلدیران
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری به همراه کارگاه طراحی نقشه سفر مشتری
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ طراحی ارزش پیشنهادی در گلدیران
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ سمینار مدیریت تجربه مشتری ویژه مدیران ارشد گلدیران
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ نشست علمی کاربرد داده ها در بهبود تجربه مشتری
  • شهریور ۱۰, ۱۳۹۸ دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری به همراه کارگاه طراحی نقشه سفر مشتری
  • تیر ۸, ۱۳۹۸ سخنرانی تجربه مشتری در کنفرانس Visionary 2019
خانه دکمه ها

دکمه ها

دکمه های کوچک

دکمه های کوچکدکمه های کوچکدکمه های کوچکدکمه های کوچکدکمه های کوچکدکمه های کوچکدکمه های کوچک

دکمه های متوسط

دکمه های متوسطدکمه های متوسطدکمه های متوسط

دکمه های بزرگ

دکمه های بزرگدکمه های بزرگدکمه های بزرگ

دکمه ها با ایکون های آوسام

کوچک با ایکونمتوسط با ایکونبزرگ با ایکون

دکمه های تمام عرض

دکمه های تمام عرض
دکمه های تمام عرض
نظرات بسته شده است.

با ما باشید

  • 80پست ها
  • 16دیدگاه ها
  • 2کاربران

مطالب جدید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

دکتر پیام ناوی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸
تجربه مشتری - ستاره اول

دوره تخصصی مدیریت تجربه مشتری شرکت ستاره اول

دکتر پیام ناوی
شهریور ۱۰, ۱۳۹۸
بارگذاری بیشتر
© کپی رایت 2021

ورود

خوش آمدید!ورود به ناحیه کاربری

  • Register
  • |
  • Lost your password?