امروزه تجربه مشتری به عنوان یک عامل مهم در کسب و کارها و به ویژه مؤسسات مالی و بانکی تبدیل شده و تکنولوژی های جدید، راه های درگیر شدن مشتریان با بانک ها را افزایش داده و تقاضای مشتریان از خدمات بانکی نیز افزایش یافته است. به همین دلیل بانک ها نیاز به تجربه مشتری را در مرکز فعالیت های عملیاتی خود قرار داده اند تا به این اطمینان برسند که مراجعه کنندگان به بانک، به عنوان مشتریان نهایی باقی مانده و همچنین از اعتبار خود که حفظ آن در رسانه های اجتماعی یک چالش محسوب شده و می تواند به سرعت دستخوش تغییر گردد، محافظت کنند.

بر همین اساس بانک خاورمیانه به عنوان یکی از مطرح ترین بانک های کشور در حوزه بانکداری شرکتی و مشتریان ویژه برنامه ای رو به جلو را به منظور بهبود تجارب مشتریان خود تعریف نموده و دوره آشنایی مدیریت تجربه مشتری رابرگزار نمود.


برخی از محتواهایی که در این دوره ارائه گردید:
مفاهیم اصلی #تجربه
اثرات تجربه بر کسب و کار
مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
چهارچوب سازی #CEM
روش های #اندازه_گیری

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و نکته های علمی

۲ دیدگاه ها

  1. علی

    آذر ۲, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۴ ق٫ظ

    سلام جناب دکتر
    متاسفانه من فرصت نکردم در آخرین دوره تون به علت تداخل کاری شرکت کنم ، آیا دوره دیگه ای هم به زودی برگزار میشه ؟

    • Payam Navi

      آذر ۲, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۰ ق٫ظ

      سلام
      بله احتمالا به زودی در مرکز آموزشی آریانا و یا CRMROOM یک کلاس مدیریت تجربه مشتری دیگر برنامه ریزی خواهد شد و در کانال های ارتباطی بنده نظیر تلگرام ، لینکدین و اینستا ( که البته لینک همه آنها در این سایت موجود است) اطلاع رسانی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …