خانه معرفی

معرفی

تعریف مدیریت تجربه مشتری :

مدیریت تجربه مشتری ، بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری و گستره طبیعی اطلاع رسانی راجع به یک برند یا مارک است. وقتی یک مارک وعده ای به مشتری می دهد، مدیریت تجربه مشتری تحویل فیزیکی این وعده است و در اقتصادي که مارک به صورت فزاینده ای بر مبنای تحویل ارزش ایجاد می شود تا شکل محصول، مدیریت تجربه مشتری کاملاً حیاتی و ضروری است.

یا به عبارت دیگر  ، «تجربه مشتری» تصور مشتری از تعامل با یک علامت تجاری است، از ارتباطات بازاریابی گرفته تا فرآیندهای فروش و ارائه و استفاده از آن محصول یا خدمات. « مدیریت تجربه مشتری» به معنی مدیریت کردن تعاملات با مشتری برای ایجاد برتری مارک و سودآوری بلندمدت است .

تجربه مشتری

نظرات بسته شده است.