همانطور که مردم هر روز بیشتر و بیشتر از روز قبل از دستگاه های دیجیتال برای ارتباط با شرکت ها و مارک ها استفاده می کنند، نیاز به ارائه تجربه دیجیتال مشتریان نیز برای سازمانها بسیار دشوارتر از همیشه است.

پیش از این بارها در مورد تجربه مشتری و تعاریف آن در یادداشت های مختلف به تفسیر پرداخته شده است ، اما آنچه که در این نشست علمی به دنبال ارائه آن بودیم تجربه دیجیتالی مشتری بوده است .

تجربه دیجیتالی مشتری مجموع تعاملات میان برندها و مشتریان است که در رابط های دیجیتالی قرار می گیرد. نظیر تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت، و حتی بیلبوردهای دیجیتالی .

در این نشست علمی که به مناسبت هفته پژوهش در تاریخ یک دی ماه ۹۷ ، در محل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با نام از تجربه کاربر تا تجربه مشتری برگزار گردید به مباحث تجربه کاربر و اثر محیط دیجیتالی بر تجربه مشتری پرداخته شد.

نشست علمی ؛ دکتر پیام ناوی
نشست علمی ؛ دکتر پیام ناوی

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و نکته های علمی

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …