آخرین #کارگاه تخصصی دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر در سال ۹۷ برگزار گردید…
.
افتخاری دیگر برای بنده که درکنار کارشناسان توانمند #صنایع مختلف بودم.
یکی از جدیدترین مباحثی که برای اولین بار در این کارگاه از سلسله کارگاه های مدیریت تجربه مشتری مطرح گردید ، آشنایی اولیه با اصول #طراحی_استراتژی_تجربه_مشتری برای صنایع مختلف بود که خود آن نیز کارگاهی تخصصی محسوب می شود…
.
انشالله با کمک ایزد منان ، در سال آینده با سلسله کارگاه های بیشتری به منظور توسعه دانش تجربه مشتری در خدمت سازمانهای مختلف این مرزوبوم کهن خواهم بود که مهرورزی و خلق تجارب بی همتا برای مشتری ریشه در فرهنگش دارد.