آخرین #کارگاه تخصصی دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر در سال ۹۷ برگزار گردید…
.
افتخاری دیگر برای بنده که درکنار کارشناسان توانمند #صنایع مختلف بودم.

یکی از جدیدترین مباحثی که برای اولین بار در این کارگاه از سلسله کارگاه های مدیریت تجربه مشتری مطرح گردید ، آشنایی اولیه با اصول #طراحی_استراتژی_تجربه_مشتری برای صنایع مختلف بود که خود آن نیز کارگاهی تخصصی محسوب می شود…
.
انشالله با کمک ایزد منان ، در سال آینده با سلسله کارگاه های بیشتری به منظور توسعه دانش تجربه مشتری در خدمت سازمانهای مختلف این مرزوبوم کهن خواهم بود که مهرورزی و خلق تجارب بی همتا برای مشتری ریشه در فرهنگش دارد.

کارگاه تجربه مشتری
کارگاه تجربه مشتری
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …