(نکته در خصوص ویدئوکلیپ فوق : منبع این ویدئوکلیپ از رسانه Youtube بوده و می بایست در صورت تمایل با فیلترشکن مشاهده گردد)

 

مطابق همه ساله به زمان برگزاری جشن روز جهانی تجربه مشتری یا CX DAY نزدیک می شویم که عموما در روزهای ابتدایی ماه اکتبر در تعدادی از شهرهای دنیا به طور همزمان و بر اساس قوانین سازمان CXPA برگزار می شود. در سال گذشته در سوم اکتبر ۲۰۱۷ ، این جشن برگزار گردید و برای امسال دوم اکتبر در نظر گرفته شده است. به طور معمول از چند روز پیش از مراسم اصلی روز جهانی CX DAY ، پنل های آنلاین با موضوعات مشخص برگزار می گردد.

بنده سعی می کنم در در ابتدا به روزهای برگزاری پنل های آنلاین به همراه موضوعات اصلی آن و در نهایت به مراسم اصلی  در CX DAY در طی پست های اخیر اشاره نمایم و مطابق با سال گذشته برخی از وبینارهای مناسب و ارزنده را برای شما دوستان گرامی در زمان خود در کانال تلگرامی مدیریت تجربه به آدرس ذیل قرار دهم.

(نکته در خصوص ویدئوی آمده در این خبر : منبع این ویدئو از رسانه Youtube بوده و می بایست در صورت تمایل با فیلترشکن مشاهده گردد)

CX Day 2018
CX Day 2018

 

۲۶ سپتامبر ؛ اولین روز برگزاری پنل ها با موضوع ” توسعه حرفه ای ” است .

در واقع در این وبینارها به مدارک حرفه ای تجربه مشتری ، مزایای آنها و نیز به  شاغلین تجربه مشتری پرداخته و به دنبال این سوال هستند که چه چیزهایی برای حفظ این تخصص، مهارت و حرکت رو به جلو برای این حرفه نیاز است که بتوانند به عنوان شرکت هایی با تمایزات کلیدی در آینده رقابت کنند؟ چه ابزار یا منابعی برای یک برنامه توسعه حرفه ای موثر توصیه می شود؟ گام های بعدی برای شغل تجربه مشتری چیست ؟ و….

 

۲۷ سپتامبر ؛ پنل آفریقا/ جنوب آفریقا با موضوع ” بینش و درک مشتری “

این پنل بررسی خواهد کرد که چه چیزی مصرف کنندگان را در بازارهای پر جنب و جوش و به سرعت در حال رشد کشورهای جنوب صحرای آفریقا را متمایز می کند و همچنین اینکه چگونه برندها باید تلاش های فهم مشتریان خود را با زمینه اقتصادهای در حال توسعه هماهنگ کنند. برخی از سوالات مورد بحث در این پنل :

– چه چیزی مصرف کنندگان آفریقایی را از دیگر بازارها متمایز می کند؟

–  مصرف کنندگان آفریقایی در جستجوی چه چیزمتمایزی در سفرهایی که طی می کنند هستند؟ آیا راه متفاوتی برای دستیابی به وفاداری مشتری در بازارهای به سرعت در حال توسعه وجود دارد؟

CX Day 2018
CX Day 2018

 

۲۸ سپتامبر ؛ پنل با موضوع ” آنها اهمیت نمی دهند که شما چقدر در مورد CX می دانید تا زمانی که آنها ندانند که چقدر به آن اهمیت می دهید “

برای ایجاد، حفظ و نگهداشت  فرهنگ تجربه مشتری، امروزه متخصصین تجربه مشتری باید به مجموعه ای از مهارت های منحصر به فرد مجهز شود.  این پانل به شما در درک بیشتر برخی از این مهارت ها و نحوه استفاده از آنها برای به حداکثر رساندن موفقیت یک برنامه تجربه مشتری کمک خواهد کرد.

 

اول اکتبر ؛ پنل با موضوع ” چگونه فن آوری های نوظهور، آینده CX را هدایت می کنند” 

این پنل در این خصوص بحث می کند که چگونه فناوری های نوظهور نظیر هوش مصنوعی ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی و بلاک چین به هدایت آینده کسب و کارها و CX کمک می کند.

 

 ۲ اکتبر ؛ CX DAY 2018

در روز جهانی تجربه مشتری ، از متخصصین و شرکت هایی که تجارب فوق العاده و ارزنده ای را برای مشتریان خود خلق نموده اند تجلیل می شود.

برجسته ترین بخش این مراسم ، اهدای جوایز CX Impact Award است . این جایزه سالانه ، متخصصینی از تمامی زمینه ها را به روی صحنه می آورد که موفق شده اند نوآوری های تجربه مشتری را هدایت و حمایت کنند.

 

نويسنده : دکتر پيام ناوي

مدرس، مشاور و مجری پروژه های مدیریت تجربه مشتری و CRM

عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا (CXPA)

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دوره آشنایی مدیریت تجربه مشتری در بانک خاورمیانه

امروزه تجربه مشتری به عنوان یک عامل مهم در کسب و کارها و به ویژه مؤسسات مالی و بانکی تبدیل…