آیا تا کنون به این موضوع دقت کرده اید که پول خرج کردن چه تجربه خالی از احساسی شده است ؟
تقریبا در همه جا و در تمامی کسب و کارها ، به یک شکل خدمات دریافت می کنیم و همه چیز یکنواخت شده است . تا کنون چند بار برخلاف این موضوع را تجربه کرده اید ؟
آن تنوعی که همه صاحبان کسب و کار از آن به عنوان چاشنی زندگی مشتری نام برده و به دنبال خلق آن برای مشتریان خود هستند چگونه و در کجا ارائه می شود؟
امروزه بسیاری از کسب و کارها به سرعت به سمتی پیش می روند که در آینده با این مشکل روبرو خواهند شد که نمی توانند بگویند چه چیزی دقیقا می بایست به مشتریان خود ارائه نمایند !!
دکتر پیام ناوی
مشاور و مدرس مدیریت تجربه مشتری و CRM
عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا