آیا تا کنون به این موضوع دقت کرده اید که پول خرج کردن چه تجربه خالی از احساسی شده است ؟

تقریبا در همه جا و در تمامی کسب و کارها ، به یک شکل خدمات دریافت می کنیم و همه چیز یکنواخت شده است . تا کنون چند بار برخلاف این موضوع را تجربه کرده اید ؟

آن تنوعی که همه صاحبان کسب و کار از آن به عنوان چاشنی زندگی مشتری نام برده و به دنبال خلق آن برای مشتریان خود هستند چگونه و در کجا ارائه می شود؟

امروزه بسیاری از کسب و کارها به سرعت به سمتی پیش می روند که در آینده با این مشکل روبرو خواهند شد که نمی توانند بگویند چه چیزی دقیقا می بایست به مشتریان خود ارائه نمایند  !!

 

دکتر پیام ناوی

مشاور و مدرس مدیریت تجربه مشتری و CRM

عضو انجمن متخصصین تجربه مشتری آمریکا

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و نکته های علمی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …