برای اولین بار در کشور کنفرانسی با موضوع تجربه مشتری در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید.

 

پنج شنبه و جمعه، ۶ و ۷ تیرماه ۹۸ ، کنفرانس جذابی با موضوعات مدیریت محصول ، تجربه کاربر و تجربه مشتری برگزار گردید شاید یکی از جذابیت های اساسی این کنفرانس حضور پرشور جوانان با ایده های ناب ، استارتاپ ها و مشاوران و کارشناسانی بودند که به این موضوعات نوین و حیاتی علاقمند شده و پا به عرضه اجرایی و علمی این حوزه نهاده اند.

من هم یک جمعه عالی را در کنفرانس #Visionary2019 در کنار اساتید و دوستان خیلی خوب حوزه های #ux#cx#pm در دانشگاه تربیت مدرس گذراندم با بسیاری از یادگیری های جدید…

عنوان سخنرانی بنده در این کنفرانس ” ارزیابی؛ اولین گام پیاده سازی CEM در سازمانها ” بوده است که خداروشکر برای شرکت کنندگان  از جذابیت کافی برخوردار بود.

به زودی یادداشتی در خصوص ارزیابی سطح بلوغ مدیریت تجربه مشتری در سازمان ها در این سایت ارائه خواهم نمود.

سخنرانی دکتر پیام ناوی در کنفرانس
دکتر پیام ناوی
پنل تجربه مشتری، دکتر پیام ناوی در کنفرانس
دکتر پیام ناوی
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و نکته های علمی

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …