تنها زمانی از مشتری سوال و نظرسنجی کنید که برنامه ای برای عمل به آن داشته باشید!!

امروزه شرکت های بیشماری بدون هیچ برنامه ای اقدام به نظرسنجی از مشتریان خود می نمایند… نظرسنجی های بیهوده ، بی برنامه و بی هیچ خروجی اثرگذاری در کسب و کارشان . تنها خروجی این اقدام بی اعتمادی مشتری به سازمان مربوطه در خصوص ارائه نظرات مفید است!!

برای سرمایه های دانشی ای که از مشتریان خود کسب نموده اید اهمیت قایل شوید و نتایج اقدامات خود را به گونه ای ملموس در اختیار مشتریانتان قرار دهید.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و نکته های علمی

2 دیدگاه ها

  1. عسل

    آذر ۲, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۲ ق.ظ

    سلام و وقت بخیر و ممنون بابت مطالب عالیتون
    دقیقا حق با شماست ، من خودم تا الان در چندین شرکت در حوزه تحقیقات بازار کار کردم و دقیقا این معضلی که می فرمایید وجود داره و هیچ بهره برداری از موضوعات نیست

    پاسخ دادن

    • Payam Navi

      آذر ۲, ۱۳۹۷ در ۱۰:۴۱ ق.ظ

      سلام
      زنده باشید

      پاسخ دادن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

سخنرانی تجربه مشتری در کنفرانس Visionary 2019

برای اولین بار در کشور کنفرانسی با موضوع تجربه مشتری در محل دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردی…