CEM از  CRM بهتر نیست و یا بالعکس. چیزی که اهمیت دارد اهداف و فرایند‌های شرکت است. در کل،CEM  به بازاریابی توجه داشته و CRM بر روی فروش تمرکز می‌کند، اما حالت ایده‌آل این است که CEM و CRM  با هم به بهترین شکل کار کنند. CEM مشتریان را درگیر کرده وCRM نیز به طور کامل آنان را پیگیری می‌کند.

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و نکته های علمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

آیا برنامه های وفاداری برای بازاریابان ضرورت دارد ؟! – قسمت دوم

درشماره پیشین مباحثی را در خصوص ضرورت برنامه های وفاداری اشاره کردیم، امروز در این شماره پ…