پروزه اجرا و پیاده سازی مکانیزم مدیریت تجربه مشتری از ابتدای سال ۹۷ آغاز گردید … از اهداف اولیه این پروژه بهبود و توسعه تجربه مشتریان ویژه بانک انصار در مرکز خدمات مشتریان این بانک بوده است .

پس از چندین جلسه همراهی و همفکری با تیم عالی و پرتلاش مرکز خدمات مشتریان بانک انصار ،نسخه اولیه نقشه سفر مشتری در این مرکز استخراج گردید….

از امروز آماده میشیم برای طراحی پرسشنامه سنجش تجربه مشتریان مرکز خدمات…

به این تیم خوب و توانمند تبریک می گم

تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
تجربه مشتری-بانک انصار
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دانستن تفاوت ميان مشتري محوری و مشتری مداری يك مزیت جدی رقابتی است!!

امروزه دیگر شما نياز نخواهيد داشت كه در صفحه گوگل به دنبال کلید واژه و معني ” مشتري …