کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل مرکز آموزش شرکت همراه اول برگزار گردید
دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان برنامه وفاداری ، ارتباطات ، تجربه مشتری ، شکایات و …
عمده سرفصل ها کارگاه تجربه مشتری به شرح ذیل بوده است :
- بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
- اثر تجربه بر عملکرد کسب و کار ارتباطات سیار
- مدل جامع تجربه مشتری برای کسب و کار ارتباطات
- روش های اندازه گیری تجربه
- نقش تجربه در کانال های ارتباطی و Omnichannel
- بررسی نقشه سفر مشتری در صنعت ارتباطات سیار
- اجرای کارگاه و استخراج نقشه سفر های مختلف برای مشتریان همراه اول
- ….