کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل مرکز آموزش شرکت همراه اول برگزار گردید

دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان برنامه وفاداری ، ارتباطات ، تجربه مشتری ، شکایات و …

دوره تجربه مشتری همراه اول
دوره تجربه مشتری همراه اول

 

 

عمده سرفصل ها کارگاه تجربه مشتری به شرح ذیل بوده است :

اجرای کارگاه سفر مشتری همراه اول
اجرای کارگاه سفر مشتری همراه اول
  • بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
  • اثر تجربه بر عملکرد کسب و کار ارتباطات سیار
  • مدل جامع تجربه مشتری برای کسب و کار ارتباطات
  • روش های اندازه گیری تجربه
  • نقش تجربه در کانال های ارتباطی و Omnichannel
  • بررسی نقشه سفر مشتری در صنعت ارتباطات سیار
  • اجرای کارگاه و استخراج نقشه سفر های مختلف برای مشتریان همراه اول
  • ….
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دانستن تفاوت ميان مشتري محوری و مشتری مداری يك مزیت جدی رقابتی است!!

امروزه دیگر شما نياز نخواهيد داشت كه در صفحه گوگل به دنبال کلید واژه و معني ” مشتري …