کنگره صنعت رستوران ایران که برای اولین بار در زمستان ۹۶ برگزارشود، چشم انداز تبدیل شدن به پلت فرم (بستر) تخصصی دانش، بینش و تبادل تجارب برتر و پیشرو کسب و کار درحوزه رستوران داری، رستوران غذای سالم ، QSR (رستوران های خدمات غذای سریع) ، خدمات غذای هتل ها و کترینگ را فراروی خود قرارداد .
در این کنگره دو روزه ، مباحث نوین بسیاری به صورت کاربردی در این صنعت اهم از مدیریت تجربه متشری ، تحول دیجیتالی ، واقعیت افزوده ، مدیریت ارتباط با مشتری و … برای علاقمندان و متخصصین صنعت رستوران ارائه گردید
یکی از مهمترین مباحث، اثر تجربه مشتری بر کسب و کار رستوران بوده که به عنوان یکی از سخنرانی های کلیدی این کنگره ارائه گردید که در ادامه به برخی از تصاویر این رویداد مهم اشاره شده است