کنگره صنعت رستوران ایران که برای اولین بار در زمستان ۹۶ برگزارشود، چشم انداز تبدیل شدن به پلت فرم (بستر) تخصصی دانش، بینش و تبادل تجارب برتر و پیشرو کسب و کار درحوزه رستوران داری، رستوران غذای سالم ، QSR (رستوران های خدمات غذای سریع) ، خدمات غذای هتل ها و کترینگ را فراروی خود قرارداد .

 

دکتر پیام ناوی - کنگره جهانی صنعت رستوران
دکتر پیام ناوی – کنگره جهانی صنعت رستوران

در این کنگره دو روزه ، مباحث نوین بسیاری به صورت کاربردی در این صنعت اهم از مدیریت تجربه متشری ، تحول دیجیتالی ، واقعیت افزوده ، مدیریت ارتباط با مشتری و … برای علاقمندان و متخصصین صنعت رستوران ارائه گردید

 

یکی از مهمترین مباحث، اثر تجربه مشتری بر کسب و کار رستوران بوده که به عنوان یکی از سخنرانی های کلیدی این کنگره ارائه گردید که در ادامه به برخی از تصاویر این رویداد مهم اشاره شده است

دکتر پیام ناوی - کنگره جهانی صنعت رستوران
دکتر پیام ناوی – کنگره جهانی صنعت رستوران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دوره آشنایی مدیریت تجربه مشتری در بانک خاورمیانه

امروزه تجربه مشتری به عنوان یک عامل مهم در کسب و کارها و به ویژه مؤسسات مالی و بانکی تبدیل…