سفری جدید از لمس احساس مشتری در یک صنعت دیگر با پروژه ای دیگر برای من آغاز شد
.
اولین گام برای پیاده سازی مکانیزم مدیریت تجربه مشتری در شرکت مشتریان گلدیران با تشکیل سمینار ” آشنایی با مدیریت تجربه مشتری ” برای مدیران ارشد و میانی این شرکت برداشته شد.
.
امیدوارم در این سال سخت ، با تمرکز بر اجرای برنامه های نگهداشت مشتریان گلدیران بتوان گام های موثری را برداشت

سمینار تجربه مشتری
سمینار تجربه مشتری
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

جاباما ؛ یک تجربه زمخت و بدون احساس – نقد و تحلیلی بر یک داستان واقعی

داستان از جایی شروع شد که تصمیم گرفتم ویلایی رو در منطقه شمال رزرو کنم و به همراه خانواده …