به زودی در مهرماه کارگاه تخصصی مدیریت تجربه مشتری با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و نیز مرکز آموزش بازرگانی تهران برگزار خواهد شد.

اشتباهات رایجی که این روزها دامن فراگیران و کارشناسان حوزه مشتریِ شرکت ها را در یادگیری این دانش جذاب گرفته است برداشت ها و اشتباهات موجود در مبحث طراحی تجربه و بهره برداری نادرست از نقشه سفر مشتریست که گاها در برخی از دوره های غیرتخصصی در اختیار آنان قرار می گیرد. که البته باعث شده است پرسش هایی فراوانی توسط این فراگیران عزیز در صفحات اختصاصی بنده طرح گردد.

با توجه به پرسش های طرح شده از سوی فراگیران و متخصصان عزیز در این حوزه، این کارگاه متفاوت تر از کارگاه های قبلی و با ورود اختصاصی به فرایند طراحی تجربه و آشنایی با برخی از ابزارهای آن برگزار خواهد گردید. و البته در آینده ای نزدیک نیز کارگاهی با رویکرد صرفا طراحی تجربه برگزار می گردد که قطعا اطلاع رسانی خواهد گردید.

کارگاه تخصصی مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری

مدت کارگاه آموزشی : ۱۶ ساعت

زمان برگزاری : ۱۲ و ۱۳ مهرماه

تلفن‌تماس : ۰۲۱۸۸۵۴۴۹۱۷

محل برگزاری : صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری

🎯ثبت نام محدود
اطلاعات بیشتر و ثبت نام در لینک زیر
https://evand.com/events/cem

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دوره آشنایی مدیریت تجربه مشتری در بانک خاورمیانه

امروزه تجربه مشتری به عنوان یک عامل مهم در کسب و کارها و به ویژه مؤسسات مالی و بانکی تبدیل…