کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل شرکت پنبه ریز برگزار گردید
دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات، فنی ، منابع انسانی ، شبکه نمایندگیها و…. شرکت پرشیاخودرو نمایندگی رسمی BMW در ایران….
عمده سرفصل ها به شرح ذیل بوده است :
-
بررسی کسب و کارهای امروزی
- بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
- اثر تجربه بر عملکرد کسب و کار
- مدل جامع تجربه مشتری برای کسب و کار خودرو
- روش های اندازه گیری تجربه
- نقش تجربه در کانال های ارتباطی
- بررسی نقشه سفر مشتری در صنعت خودرو
- ….