کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل شرکت پنبه ریز برگزار گردید

دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری، خدمات، فنی ، منابع انسانی ، شبکه نمایندگیها و…. شرکت پرشیاخودرو نمایندگی رسمی BMW در ایران….

 

کارگاه تجربه مشتری
کارگاه تجربه مشتری – پیام ناوی

 

کارگاه تجربه مشتری
کارگاه تجربه مشتری – پیام ناوی

 

عمده سرفصل ها به شرح ذیل بوده است :

  • کارگاه طراحی نقشه سفر
    کارگاه طراحی نقشه سفر – پیام ناوی

    بررسی کسب و کارهای امروزی

  • بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
  • اثر تجربه بر عملکرد کسب و کار
  • مدل جامع تجربه مشتری برای کسب و کار خودرو
  • روش های اندازه گیری تجربه
  • نقش تجربه در کانال های ارتباطی
  • بررسی نقشه سفر مشتری در صنعت خودرو
  • ….
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

دانستن تفاوت ميان مشتري محوری و مشتری مداری يك مزیت جدی رقابتی است!!

امروزه دیگر شما نياز نخواهيد داشت كه در صفحه گوگل به دنبال کلید واژه و معني ” مشتري …