کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل شرکت پنبه ریز برگزار گردید
دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری شرکت پنبه ریز …
بدون شک خلق تجربه شیرین در فضای رقابتی FMCG می تواند یکی از بهترین مزیت های رقابتی شما باشد ، نکته ای که مدیران ارشد این شرکت درک کرده و به دنبال ایجاد ارزشی متفاوت برای مشتریانشان هستند.
عمده سرفصل ها به شرح ذیل بوده است :
- بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
- اثر تجربه بر عملکرد کسب و کار
- مدل جامع تجربه مشتری
- روش های اندازه گیری تجربه
- نقش تجربه در کانال های ارتباطی
- بررسی نقشه سفر مشتری
- ….