کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل شرکت پنبه ریز برگزار گردید

دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری شرکت پنبه ریز …

بدون شک خلق تجربه شیرین در فضای رقابتی FMCG می تواند یکی از بهترین مزیت های رقابتی شما باشد ، نکته ای که مدیران ارشد این شرکت درک کرده و به دنبال ایجاد ارزشی متفاوت برای مشتریانشان هستند.

 

کارگاه تجربه مشتری
کارگاه تجربه مشتری – پیام ناوی

 

 

طراحی نقشه سفر
طراحی نقشه سفر

عمده سرفصل ها به شرح ذیل بوده است :

  • بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
  • اثر تجربه بر عملکرد کسب و کار
  • مدل جامع تجربه مشتری
  • روش های اندازه گیری تجربه
  • نقش تجربه در کانال های ارتباطی
  • بررسی نقشه سفر مشتری
  • ….

 

 

 

بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

آیا برنامه های وفاداری برای بازاریابان ضرورت دارد ؟! – قسمت اول

در حال حاضر در کشورهای مختلف، خیلی بیشتر از گذشته شرکت ها در حال استفاده از برنامه های وفا…