یک روز عالی در کارگاه مدیریت تجربه مشتریان همراه با مدیران و کارشناسان سازمان های تولیدی و خدماتی نظیر پوشاک #ماکسیم، #بیمه‌پارسیان، #بیمه‌پاسارگاد، #بیمه‌دی #بانک‌سرمایه، #بانک‌کارآفرین، #شرکت‌پست، #بانک‌پارسیان، مدیرانی از صنعت #گردشگری و #هتلداری و … .

 

مدیرت تجربه مشتری
مدیرت تجربه مشتری
مدیرت تجربه مشتری
مدیرت تجربه مشتری
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده دکتر پیام ناوی
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

نکته شماره ۱۵: نظم سازمانی و همدلی در میان کارکنان، کلید بلوغ !!

در دوره اي كه كالا و خدمات نمي توانند تفاوت هاي برجسته اي با توليدات و محصولات ساير سازمان…