کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل شرکت مپنا پارس برگزار گردید

دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مپنا …

تجربه مشتری در در کسب و کارهای بین شرکتی ، به عنوان یکی از اساسی ترین ارزش هایی است که بر تصمیم گیران و خریداران محصول اثر گذار خواهد بود، هر چند که هنوز هم بسیاری از شرکت ها به غلط تصور می کنند که در تعاملات B2B ، احساس در تصمیم به خرید کمترین اثر را دارد.

 

کارگاه تجربه مشتری - پیام ناوی
کارگاه تجربه مشتری – پیام ناوی

 

عمده سرفصل ها به شرح ذیل بوده است :

کارگاه تجربه مشتری - پیام ناوی
کارگاه تجربه مشتری – پیام ناوی
  • بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
  • اثر تجربه بر عملکرد کسب و کارهای B2B
  • مدل جامع تجربه مشتری در B2B
  • روش های اندازه گیری تجربه
  • بررسی نقشه سفر مشتری
  • ….
بارگذاری نوشته های مرتبط بیشتر
مطالب بیشتر از این نویسنده Payam Navi
بارگذاری بیشتر در اخبار و رویدادها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی کنید

سخنرانی مدیریت تجربه مشتری در کنگره جهانی صنعت رستوران – تهران

کنگره صنعت رستوران ایران که برای اولین بار در زمستان ۹۶ برگزارشود، چشم انداز تبدیل شدن به …