کارگاه دو روزه مدیریت تجربه مشتری و طراحی نقشه سفر مشتری در محل شرکت مپنا پارس برگزار گردید
دو روز بسیار عالی در کنار کارشناسان مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مپنا …
تجربه مشتری در در کسب و کارهای بین شرکتی ، به عنوان یکی از اساسی ترین ارزش هایی است که بر تصمیم گیران و خریداران محصول اثر گذار خواهد بود، هر چند که هنوز هم بسیاری از شرکت ها به غلط تصور می کنند که در تعاملات B2B ، احساس در تصمیم به خرید کمترین اثر را دارد.
عمده سرفصل ها به شرح ذیل بوده است :
- بررسی مفاهیم اصلی مدیریت تجربه مشتری
- اثر تجربه بر عملکرد کسب و کارهای B2B
- مدل جامع تجربه مشتری در B2B
- روش های اندازه گیری تجربه
- بررسی نقشه سفر مشتری
- ….